بازاریابی اتوماسیون 101: معرفی به سرب نمره & درجه بندی

با وجود اینکه یکی از ویژگی های اتوماسیون بازاریابی قدرتمند، سرب نمره و درجه بندی مدل نیز یکی از مشکل ترین مباحث مورد بحث است — به سادگی چون شما ایده آل به ثمر رساند و درجه بندی خواهد شد مدل نهایت شخصیت شما محصول صنعت و خریدار بستگی دارد. اما اگر شما بوده ام اجازه ارعاب شما جلوگیری از استفاده از این ابزار impactful، آن زمان تجدید نظر.

سرب نمره و یا به طور خودکار منجر براساس صریح سیگنال خرید مانند فرم ارسالی و یا صفحه نمایش، نمره شما اجازه می دهد برای ارزیابی سطح سرب مورد علاقه قبل از اختصاص آنها به درجه بندی عطف فروش سرب و یا به طور خودکار مقدماتی سرب بر اساس عوامل مانند اندازه شرکت یا صنعت، جلوگیری از استفاده از تیم فروش خود از اتلاف وقت منجر که خوب مناسب برای محصول خود را. درست با هم استفاده می شود، که خودکار سرب نمره و درجه بندی می تواند ساده کردن چرخه فروش خود و اطمینان حاصل شود که منجر خود را واجد شرایط بهتر و پرورش درست قبل از رسیدن به بخش فروش تا کنون.

بیایید نگاهی به چهار راه برای اطمینان حاصل شود که شما ساختمان موثر سرب نمره و درجه بندی مدل ممکن را.

صحبت با خود تیم فروش

مهم ترین چیز شما هنگام راه اندازی سرب نمره می توانید و درجه بندی مدل تیم فروش خود را درگیر است. پس از همه، استفاده از تیم فروش خود کارشناسان در شناخت زمانی که چشم انداز آماده برای فروش و به احتمال زیاد باید ثروت از دانش در مورد چگونگی به رسمیت شناختن آگهی است که باید اولویت بندی هستند. تیم فروش خود به خصوص اگر شما فقط با ردیابی و مترقی پروفایل شروع کنید، به شما بهترین منبع برای شناخت چه اقدامات خاص بهترین واجد شرایط رهبری می گذرد.

اگر شما در حال حاضر اتوماسیون بازاریابی یا CRM برای مدت زمان استفاده می کرده اید، شما همچنین می توانید استفاده کنید داده های تاریخی به نقشه از مسیر معمولی خرید و پاسخ به سوالات مانند “چه قطعه از محتوای چشم انداز به طور معمول با مشغول داشته باشد؟” و “چند لمس آن بود را به چشم انداز تبدیل به مشتری?” اما شما کار باید هنوز هم از نزدیک با تیم فروش خود به سرب واجد شرایط بازاریابی شبیه تعریف و تعیین در چه نقطه هدفی سرب باید رخ می دهد.

درک قصد در مقابل بهره

یکی از مهم ترین مفاهیم به درک قبل از راه اندازی خود را مدل نمره تفاوت اقداماتی که علاقه نشان می دهد و کسانی که قصد نشان می دهد است.

شروع به قدم زدن در سفر خود را خریدار معمولی و گرفتن توجه از آنچه ممکن است هر اقدام مورد خریدار بالقوه نشان می دهد. برخی از اقدامات علاقه نشان می دهد ممکن است — به عنوان مثال، کاغذ سفید بارگیری و بازدید وبلاگ صرفا سرب در تخصص کسب و کار خود را در یک موضوع خاص علاقه مند است نشان می دهد ممکن است. نمرات برای این اقدامات باید به عنوان چشم انداز هنوز است را نشان می دهد که او یا او را به صحبت با نماینده فروش اقدامات است که نشان می دهد قصد پایین تر, — مانند پر کردن مخاطب من فرم جستجو توسط نام شركت درخواست محاکمه محصول یا مشاهده صفحه قیمت گذاری–شاخص های خیلی بهتر است که چشم انداز آماده فروش است و نمره باید باشد وزن بر این اساس هستند.

کارایی بالا در حوزه B2B
کارایی بالا در حوزه B2B

تعریف شخصیت خریدار

درجه بندی سرب منعکس کننده شخصیت مناسب و یا جمعیتی، پس شروع به تعریف مشخصات مشتری ایده آل. مسابقات مقدماتی مانند عنوان شغل، صنعت، و اندازه شرکت، و همچنین روش BANT (بودجه سازمان نیاز، زمان) را در نظر بگیرید. چند سوال بپرسید به منظور ایجاد این معیارها:

  • که شما به فروش?
  • چه صنايع در محصول شما علاقه مند می کنید؟
  • این شرکت ها به اندازه های خاص و یا در مکان خاصی نیاز دارید؟
  • که در داخل شرکت برای خرید محصول خود را واجد شرایط است?

اطمینان حاصل کنید که سرب متناسب با شخصیت خریدار ایده آل می تواند جلوگیری از تیم فروش خود را از هدر رفتن وقت با ارزش رسیدن به کسی که نمره بالا اما هیچ نیت خرید (مانند کسی که با شرکت شما به دنبال کار است)، و اجازه می دهد تا برای تخصیص بهتر منابع.

تنظیم زمان به داد

حقیقت ساده این است شما احتمالا نمی خواهد ساخت کامل سرب نمره و درجه بندی مدل اول زمان — به خصوص اگر شما لازم نیست که هر داده های تاریخی در آن به پایه مدل خود را. برای دریافت بیشتر از اتوماتیک سرب نمره و درجه بندی است بهترین کاری می توانید انجام دهید به صورت دوره ای داد و رویکرد خود را تنظیم. زمان برای ملاقات دوباره مدل خود را (می تواند سه هفته یا دو ماه بسته به چگونه اعتماد به نفس شما هستید که درباره آنچه که شما ساخته شده است) را انتخاب کنید و استفاده از تیم فروش خود را در باره کیفیت آگهی آنها در آن دوره زمانی دریافت کرد. استفاده از اطلاعات شما به دنبال الگوها و شاخص های مهم شما را ممکن است از دست رفته جمع آوری شده–سپس آن را به یک عکس دیگر.

خط پایین، اگر شما هنوز با استفاده از مدل نمره و درجه بندی، شروع! حتی اگر شما احساس می کنید مانند شما اطلاعات کافی را نمی چشم انداز خود را با این حال، شروع با حدس و تنظیم مجدد فهرست مدل خود را بعد. و احساس رایگان برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را با نمره و درجه بندی در بخش نظرات!

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *