راهنمای one-man واحد بازاریابی اتوماسیون

اتوماسیون بازاریابی بسیاری از ویژگی های و قابلیت های که زندگی بازاریابان ساده می تواند. اما اگر شما در ارتش یک, در حال اجرا بخش بازاریابی شرکت شما با نیروی انسانی محدود و منابع چشم انداز یادگیری و حفظ سیستم اتوماسیون بازاریابی نه در همه–در واقع ساده ممکن است صدای، آن ممکن است صدای غیر ممکن است.

 

21

اما این را در نظر بگیرید: هورتون لورا خود Pardot چه one-woman در بازاریابی نیروگاه هنگامی که Pardot چه اول شروع و او نبود به اجازه عدم تعداد سر, جلوگیری از او را از مزایای محصول خود را برداشت. بیایید نگاهی به چند راه که بازاریابان با زمان محدود و منابع اتوماسیون بازاریابی را به انجام کار بخش بازاریابی بسیار بزرگتر – و رک و پوست کنده, ابرقهرمانان بازاریابی تبدیل استفاده کنید.
تمرکز در رهبری صلاحیت با شروع.

یکی از ما اولیه برای اتوماسیون بازاریابی در روز نوپای ما چه صلاحیت چشم انداز استفاده می کند. این یکی از ویژگی های اساسی اتوماسیون است و می تواند به شدت ساده چیزهایی برای هر دو شما بخش بازاریابی و فروش. راه اندازی نمره مخلوط و درجه بندی مدل آگهی است که به سیستم از مسدود کردن خود CRM رفت بی حد و حصر منجر می دهد فروش شما تیم راه بتن به سرعت شناسایی و تمرکز بر روی سیم های داغترین جلوگیری می کند و نسبت به قرار دادن خود فروش و بازاریابی تیم در همان صفحه دارد. علاوه بر این، استفاده از تیم فروش خود را قادر به لیست جامع از تمام فعالیت های که ساخته شده است تا چشم انداز نمره دادن به آنها بینش مورد نیاز به مکالمه بیشتر معنی دار خواهد بود.

پرورش مبارزات ساده باشید.

پرورش سرب یکی از قوی ترین قابلیت های اتوماسیون است و که شما می خواهید آن را به آن می تواند به عنوان ساده و یا پیچیده باشد. بنابراین اگر شما لازم نیست که زمان و منابع را ایجاد طولانی، کمپین های پیچیده شروع با چیزی اساسی است. چند از منابع است که در مراحل شروع تحقیقات می تواند برای کسی مفید پیدا کردن محصول خود را بنویسید تا چند ایمیل کوتاه و ایجاد کردن مسیر پرورش ساده با انشعاب حداقل. با قرار دادن کارولین منجر در این مسیر پرورش، شما اطمینان حاصل شود که منجر با هم صحبت می کنند آنها را با هرزه فروش – آموزش بیشتر و که منجر خود را سخت به دست آمده بازاریابی منابع ŧ رفتن به زباله فقط به خاطر دان آنها aren’ ŧ هنوز آماده فروش.

به طور خودکار کارهای وقت گیر.

آن زمان ابتدا نیاز به سرمایه گذاری ممکن است، اما هنگامی که شما قادر به برخی از وظایف بیشتر نوکر خود را بازاریابی به طور خودکار، این قابلیت می تواند بزرگ زمان محافظ. دنبال فرصت را به طور خودکار خود را خسته کننده ترین مسئولیت: برنامه ایمیل و موارد اجتماعی برای هفته پیش و یا پس از چشم انداز استفاده از امتیاز خاص به طور خودکار تخصیص منجر شود. قرار دادن این نوع کارها را بر روی خلبان اتوماتیک به شما frees تا تمرکز بر استراتژی کلی و روش های جدید در تلاش.

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد بازاریابی اتوماسیون? دانلود راهنمای خریدار رایگان ما نگاهی به نزدیک در ویژگی ها و قابلیت های اتوماسیون و با استفاده از شش برگه رایگان راهنمای شما در جستجوی خود را برای فروشنده است که بهترین متناسب با نیازهای شما.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *