اگر شما به دنبال پلت فرم بازاریابی ایمیل، و یا راه حل است که تقسیم بندی بهتری را ارائه می دهند، شما احتمالا وزن بسیاری از عوامل است. چگونه به خوبی این راه حل ادغام با سیستم های فعلی شما? قیمتش چند است? چه نوع از منابع آن نیاز دارد؟ و در حالی که ممکن است جعبه انتخاب برای هر یک از این سوالات در چک لیست ارزیابی خود را، آنچه شما واقعا به دنبال یک سیستم است که کمک خواهد کرد که شما ایجاد درآمد است — که آیا این راه حل بازاریابی ایمیل ابزار بازاریابی اجتماعی رسانه ها و یا آنالیز بستر است.
هنگامی که آن را به تولید درآمد می آید، هیچ ابزار کاملا همان بازگشت به عنوان اتوماسیون بازاریابی است. با توانایی پرورش چشم انداز بیش از زمان، لیست بر اساس منافع و نیازهای بخش و اندازه گیری تاثیر کمپین های تمام، اتوماسیون بازاریابی می تواند ابزار بسیار قدرتمند درآمد.
بیایید نگاهی به چند راه که شما می توانید اتوماسیون بازاریابی افزایش ROI شما شروع به استفاده از:
بهبود یافته با هدف قرار دادن
با استفاده از تقسیم بندی قابلیت های سیستم اتوماسیون بازاریابی شما می توانید پیام های خود را براساس علاقه و مرحله چرخه فروش محل و بیشتر هدف. این تضمین می کند که پیام های شما همیشه مربوطه هستند و شانس است که چشم انداز دسترسی به شما در آینده خواهد شد بازگشت را افزایش می دهد.
چشم انداز ردیابی
با چشم انداز دقیق ردیابی و تجزیه و تحلیل، که در آن چشم انداز خود را در فروش دارد چرخه است هرگز رمز و راز. دانستن آنچه چشم انداز با، و همچنین آنچه جذاب با, آنها نه درگیر هستند شما چه آنها علاقه مند و چه نقاط درد خود را بگویید. استفاده از تیم فروش خود را این زمان واقعی ردیابی را در حالی که آهن داغ، است در حالی که خیاطی مکالمات خود را بر اساس اطلاعات سیستم اتوماسیون بازاریابی خود را جمع آوری است استفاده کنید.
جذب سرب
بدون سیستم اتوماسیون بازاریابی، اکثریت مردم که رفتن به وب سایت شما بازدید کننده ناشناس ادامه خواهد داشت. اتوماسیون بازاریابی به شما می دهد توانایی به جای اشکال و صفحات فرود در سایت شما کمک خواهد کرد که جمع آوری اطلاعات چشم انداز است که به تیم فروش خود را برای پیگیری منتقل شود.
منجر به پرورش
در بازاریابی برای فروش نشدن سرد لغزش اغلب از طریق ترک منجر به درآمد از دست رفته زمانی که این منجر شدن دوباره در آینده منجر می شود. با استفاده از پرورش رهبری آگهی های سرد این در پرورش آهنگ است که “محتوای بازاریابی به آنها در طول زمان چکه خواهد شد”، نگه داشتن خود را بالای شرکت ذهن و تقویت نیاز به محصول یا خدمات شما می توان قرار داد (برای اطلاعات بیشتر در مورد این, ما چرخه های B2B پرورش مبارزات فلوچارت اتمام).
“شرکت هایی که اکسل در پرورش سرب 50 درصد منجر آماده فروش بیشتر در 33% کاهش هزینه تولید کند.” (تحقیقات فورستر)
گزارش حلقه بسته
حلقه بسته اجازه می دهد تا شما به درآمد به مبارزات انتخاباتی گزارش، اتصال بازاریابی صرف با درآمد تولید و ارائه بینش نفوذ کمپین. با استفاده از گزارش حلقه بسته، شما قادر خواهید بود برای دیدن جایی که منجر خود را بهترین و بدترین آینده از طرح های بازاریابی که کمک بسیاری به رشد درآمد و برنامه های بهبود یافته (axed یا) ایستاده می تواند.
معیارهای بهتر
با اتوماسیون بازاریابی، تمرکز شیفت دور از معیارهای غرور مانند سهام از طریق نرخ و هزینه هر کلیک و در عوض نور آمار و اطلاعات قوی تر مانند هزینه در هر رهبری هزینه در هر فرصت و تعداد آگهی و فرصت های در خط لوله فروش سقف کاذب. توسط ردیابی داده است که اثرات خط پایین، شما می توانید کراوات کمپین به بسته کسب و کار جدید و اطمینان حاصل شود که دلار بازاریابی خود را در حال رفتن به جای مناسب.
گزارش چرخه عمر
گزارش چرخه عمر, که ترکیبی از همه گزارش های بازاریابی و فروش خود را در یک صفحه، می تواند کمک به تشخیص سلامت خود را به فروش قیف و نشان می دهد که در آن چشم انداز را در چرخه فروش هستند — از جمله مناطق که در آن چشم انداز تاخیر انداختن است و مناطق که در آن آنها در حال حرکت در سرعت بهینه. داشتن این بینش دقیق به شما می دهد اطلاعات شما نیاز به اطمینان از حداکثر سرعت از طریق خط لوله.
اینها تنها تعداد کمی از راه که اتوماسیون بازاریابی شما ایجاد درآمد کمک می کند. اگر می خواهید به یادگیری بیشتر درباره اتوماسیون چه برای تیم های بازاریابی خود می توانید انجام دهید, اتمام ما اتوماسیون بازاریابی موفقیت کیت.